Bli vår samarbeidspartner

Steinkjer Golfklubb er en inkluderende og folkelig klubb med økt aktivitet. De har dedikerte grupper for ulike aldersgrupper, arrangerer turneringer og samarbeider med Steinkjer videregående skole. Klubben ønsker å være en positiv og synlig aktør i Steinkjer, tilgjengelig for alle.

Hvorfor bli samarbeidspartner

• Bli assosiert med fysisk aktivitet og kvalitet.
  • Skap oppmerksomhet rundt din bedrift.
  • Rimelig eksponering over tid.
  • Aktiviteter for ansatte.
  • Nettverksbygging mellom våre samarbeidspartnere.

Som samarbeidspartner er du med på å utvikle idrettstilbud for innbyggere i alle aldre.

dsc09412-20-1000x666

Profilering og aktiviteter for samarbeidspartnere

Få eksklusiv profilering på vårt golfhull og øk synligheten. Ta kontakt for muligheter. Bli sponsor for Steinkjer Golfklubb og få fordeler som turneringer, golfinstruksjoner og nettverksbygging. Styrk din bedrift gjennom sponsorskapet.

dsc09459-24-1000x666

Steinkjer Golfklubb har følgende sponsorpakker

• Hovedsamarbeid
  • Hullsponsor
  • Range- og treningsbanesponsor
  • Rangeballsponsor
  • Bagtagsponsor
  • Turneringssponsor

Ta kontakt med leder for markedskomiteen Marte Elin Iversen - +47 922 42 166 for mer informasjon.