Klubben

Velkommen til Steinkjer Golfklubb – ditt ultimate golfparadis i hjertet av vakre Steinkjer. Vi tilbyr enestående golfopplevelser for alle, med velholdt bane, engasjerende fellesskap og toppfasiliteter. Bli med oss på golfreisen!

Om klubben

Steinkjer Golfklubb (STEGK) ble stiftet høsten 2000 og har ca. 230 medlemmer. STEGK er tilknyttet Midjo Golfbane som er en fullverdig 9-hulls bane sentralt beliggende i Steinkjer. Midjo Golfbane, som ble etablert våren 2001, tilbyr medlemmene gode vilkår for banespill, trening, kursing og sosiale aktiviteter fra tidlig vår til sent på høsten. Gjennomsnittlig sesong er fra medio april til ultimo oktober.

Motorvei ved siden av vann

Bli medlem av Steinkjer Golfklubb i dag og opplev golf på sitt beste. Uansett ferdighetsnivå vil du dra nytte av vår fantastiske golfbane, det sosiale samværet og en rekke fordeler som forbedrer din golfopplevelse. Bli med oss på reisen og la golf lidenskapen blomstre!

BLI MEDLEM NÅ